در پیامی؛
معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از تلاش های استاندار ایلام در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و تکریم خانواده های شاهد و ایثارگران استان تجلیل و قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۵۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ 19 April 2021

به‌ گزارش تابناک ایلام، لوح قدردانی سعید اوحدی به نمایندگی از وی، توسط مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به محمد نوذری اهدا و از حمایت های وی نسبت به جامعه ایثارگری استان تجلیل شد.

استاندار ایلام در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات بنیاد شهید استان نسبت به خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگری، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران از دستگاه های مهم نظام است چرا که با قشری از جامعه در ارتباط است که عضوی از خانواده و یا اعضا و جوارحشان را در راه اسلام، انقلاب و نظام فدا کرده اند.

نوذری خدمت به خانواده های معظم شهدا را برای هر مسئولی یک سعادت بزرگ دانست و افزود: خدمت به این قشر از حساسیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه باید نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی ابراز رضایت از عملکرد مدیرکل و مجموعه بنیاد شهید استان، گفت: خدمات مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و مجموعه همکاران وی شایسته قدردانی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این دیدار گفت:‌ مسوولان استان در رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری استان همواره پیشقدم هستند.

اسدالله تولیده افزود: همه ادارات و دستگاه های استان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پر تلاش و پای کار هستند.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار