رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 534 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 7 بیمار جان خود را از دست داده اند.
کد خبر: ۹۵۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 19 April 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ؛ دکتر پرویز یزدان پناه با بیان اینکه 561 بیمار در بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد 157 نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و 20 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 33080 نفر بهبود یافته اند.

دکتر یزدان پناه گفت: طی 24 ساعت گذشته 1130 رپید تست انجام شده که 16 درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد، چرام و بهمئی و از 869 نمونه pcr انجام شده 55 درصد موارد مثبت و بيشترين مبتلایان در بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و دنا بود.

وی تصریح کرد: هم اکنون در یک بحران واقعی قرار داریم که باید برای کنترل آن تلاش کنیم در غیر این صورت، عواقب این بحران دامن گیر همه افراد جامعه خواهد شد.

دکتر یزدانپناه گفت: از مردم شریف استان میخواهیم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده صحیح از ماسک و دوری از تجمعات در کنترل این بحران و بیماری گام بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار