مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: اهداف کیفی مبتنی بر استراتژی های شرکت در سال ۱۴۰۰ ترسیم و با اولویت بندی در بخش های عملیاتی، پشتیبانی و ستادی از ابتدای سال اجرای آن در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۷۴۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۶ 20 April 2021

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: اهداف کیفی مبتنی بر استراتژی های شرکت در سال ۱۴۰۰ ترسیم و با اولویت بندی در بخش های عملیاتی، پشتیبانی و ستادی از ابتدای سال اجرای آن در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس سید عبداله موسوی در تشریح اهداف تبیین شده توضیح داد: ملی حفاری به عنوان بزرگترین شرکت ایرانی در زمینه حفاری چاه های نفت و گاز و ارائه دهنده خدمات یکپارچه فنی و تخصصی، با بهره گیری از نیروی انسانی و ظرفیت‌های تجهیزاتی خود در راستای حفظ جایگاه خود همه ساله نسبت به ترسیم و تبیین اهداف و چشم انداز پیش رو اقدام می نماید.

وی افزود: این هدف گذاری در سال جاری بر چهار محور کارآمدی عملیاتی، بهبود کارایی پشتیبانی، توانمند سازی، رقابت پذیری و توسعه پایدار تمرکز دارد که در سرفصل برنامه کارآمدی عملیاتی ارتقاء راندمان مدیریت پروژه ها، عملیات حفاری و خدمات فنی تخصصی، بهبود رویکرد انعقاد قراردادها با هدف کاهش ریسک نوسانات نرخ ارز، بهبود فرآیند مناقصه گری به منظور تداوم همکاری با پیمانکاران و تامین کنندگان به عنوان شرکا و ذینفعان مدنظر است.

موسوی اظهار کرد: در سرفصل بهبود کارایی پشتیبانی، بازسازی و تعمیر اساسی ناوگان و تجهیزات با رویکرد استفاده از توان تجهیزاتی و تخصصی شرکت و پایدار سازی تامین کالا و خدمات از طریق عقد قراردادهای بلند مدت، توسعه مهارت های مدیران، کارکنان، بهبود کیفیت ارایه خدمات رفاهی، ایجاد انگیزش سازمانی و رضایتمندی منابع انسانی دنبال می شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: سر فصل بعدی رقابت پذیری و سهم بازار است که در ارتباط با افزایش کیفیت خدمات، مشتری مداری و مشارکت با شرکت های بخش خصوصی و ایجاد زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات سطح الارضی مورد توجه قرار گرفته و در فصل توسعه پایدار با موضوعیت ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)، ارتقاء فرهنگ ایمنی با رویکرد کاهش حوادث و رعایت الزامات زیست محیطی به جّد مورد تاکید می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار