دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی (بنیاد علوی) هلیلان افزود:متوسط هزینه ساخت هر کلاس درس مشارکتی حدود چهار میلیارد ریال است که ۲ میلیارد و ۵۰۰ ریال آن توسط اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن توسط بنیاد علوی هزینه می شود.
کد خبر: ۹۵۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 21 April 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ احمدهمتی گفت:متوسط هزینه ساخت هر کلاس درس مشارکتی حدود چهار میلیارد ریال است که ۲ میلیارد و ۵۰۰ ریال آن توسط اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن توسط بنیاد علوی هزینه می شود.

وی بیان کرد:برای حذف مدارس کانکسی این شهرستان، ۶ کلاس درس با مشارکت نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و یک کلاس بطور مستقل توسط بنیاد علوی در حال ساخت است.

همتی مطرح کرد: بنیاد علوی همچنین برای نوسازی و تجهیز کامل مدارس این شهرستان در سال جاری برای هر مدرسه تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال اختصاص خواهد داد.

وی گفت:برای تعمیر و تجهیز مدارس هلیلان نیز تاکنون حدود ۳۳ میلیارد ریال هزینه شده است که از میزان ۲۸ میلیارد ریال توسط بنیاد علوی و پنج میلیارد ریال برای هزینه گازکشی مدارس با مشارکت اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان انجام شده است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار