مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی لک‌دانه لرستان:
 مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی لک‌دانه لرستان گفت: این استان امسال با تیم‌های بانوان و آقایان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹ 20 April 2021

به گزارش تابناک لرستان، صمد نورعلی روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: لرستان در لیگ سال گذشته به نام لک‌دانه نورعلی کوهدشت در زیرگروه لیگ دسته اول باشگاه‌های مردان کشور حضور داشت که امسال در بخش مردان و زنان این رقابت ها تیم ‌داری خواهد کرد.

وی ادامه داد: امتیاز لیگ برتر بانوان برای حضور در رقابت‌ها را در اختیار داریم و برای آقایان نیز یک امتیاز خریداری خواهد شد که در این راستا اقدامات لازم نهایی شده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی لک‌دانه لرستان افزود: با چند گزینه برای هدایت این ۲ تیم صحبت‌هایی انجام شده است که تا چند روز آینده سرمربیان به طور رسمی معرفی می شوند و تمرینات آغاز خواهد شد.

نورعلی بیان کرد: " بهاره رشیدیان" مدرس فدراسیون ورزش‌های همگانی، کمک‌مربی بدنساز تیم ملی کبدی بانوان ایران و سرپرست انجمن بین‌المللی بادی بیوتی، برای حضور قدرتمند در رقابت ها به عنوان مدیر تیم والیبال بانوان و نماینده مدیرعامل باشگاه لک‌دانه لرستان معرفی شده است.

وی ادامه داد: تاکنون تعداد تمامی تیم‌های انصراف دهنده و یا حاضر در رقابت های لیگ برتر والیبال مشخص نشده است و باتوجه به شیوع ویروس کرونا در انتظار اعلام زمان آغاز رقابت‌ها از سوی فدراسیون هستیم.

سال گذشته تیم های لک دانه نورعلی کوهدشت، شهدای جویبار، رادین ترابر آسیا، اطلس فرخ‌شهر، شهرداری آزادشهر، شهروند میانرود، شهرداری ساوه، شهدای ارشق اردبیل در گروه "ب" مسابقات والیبال زیر گروه لیگ یک کشور حضور داشتند و بهمن ماه به صورت متمرکز در کرمانشاه با حریفان به رقابت پرداختند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار