استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت:مرز مهران از مرزهایی است که بدلیل تردد با کشور عراق در بحث کرونا روی کشور تاثیرگذار بود و تا اطلاع ثانوی بر روی مسافران بسته است.
کد خبر: ۹۵۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴ 21 April 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری افزود:مرز مهران از مرزهایی است که بدلیل تردد با کشور عراق در بحث کرونا روی کشور تاثیرگذار بود و تا اطلاع ثانوی بر روی مسافران بسته است.

وی گفت:پیک چهارم کرونا در ایلام بدلیل مجاورت ایلام با خوزستان و تردد شهرستان های حوزه جنوب بخصوص دهلران و آبدانان با این استان ایجاد شد و برای مهار آن بیشترین محدودیت ها در استان اجرا شد.

نوذری بیان داشت:در صورت اهمال در رعایت شیوه نامه های بهداشتی، نمی توان بدون همکاری مردم کرونا را مهار کرد.

نوذری گفت: آمار فوتی ها در ایلام افزایش یافته و در روزهای ابتدایی سال جاری ۲۴ نفر فوتی ثبت شده که نگران کننده و اکثر بیمارستان ها نیز از بیماران کرونایی پر شده است، درحالیکه در بهمن و اسفندماه سال گذشته ۲۵ روز بدون فوتی کرونا را شاهد بودیم.

وی مطرح کرد:با توجه به شعار امسال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها مهم ترین دغدغه دولت تولید است چرا که تولید کلید حل مشکلات اقتصادی، مبنای کار و توسعه اقتصادی است.

استاندار ایلام افزود:در مدت باقیمانده از دولت پروژه های بالای ۷۰ یا ۸۰ درصد از جمله بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام در اولویت تکمیل قرار دارند و در بودجه ۱۴۰۰ نیز بر این موضوع تصریح شده است./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار