معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام؛
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام از قصور ۱۸ دستگاه اجرایی ایلام در اعمال محدودیت های کرونایی خبر داد .
کد خبر: ۹۵۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ 21 April 2021

  به گزارش تابناک ایلام؛ معروف بسطامی بیان داشت:دانشگاه علوم پزشکی، بازرسی و حراست استانداری باید به صورت جدی تر به موضوعات نصب اپلیکیشن ماسک، تبلیغات محیطی، دورکاری افراد دارای بیماری زمینه‌ای، عدم خدمات به افراد فاقد ماسک و ناقلین کرونا در ادارات ورود کنند.

وی گفت: در طی هفت روز گذشته تعداد ۶ هزار و ۱۰ دستگاه خودرو در مبادی ورودی به شهرهای قرمز عودت داده شد و در موضوع رعایت مقررات منع تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۳ تا ۳ صبح هم ضمن رعایت ۹۲ درصدی مردم، ۲ هزار و ۳۱۶ مورد تخلف و اعمال جریمه ۲۰۰ هزارتومانی صورت پذیرفته است.

بسطامی افزود: با این وضعیت به سمت تکمیل تخت‌های بیمارستانی می‌رویم و این یک هشدار کاملاً جدی برای پرهیز مردم از تجمعات و دورهمی های خانوادگی، عدم ترددهای غیر ضروری در معابر عمومی، زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

وی میزان رعایت منع تردد در شهرهای قرمز و نارنجی را ۹۴ درصد اعلام کرد و گفت: در این حوزه هم ۳۵۷ مورد تخلف و اعمال جریمه‌های ۵۰۰ هزار تومانی و یک میلیون تومانی را شاهد بودیم./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
معروف ریاکار واز خود راضی که همیشه به فکر منافع خود وقبیله ات هستی وخود را اصلاح طلب ناب نامیدی
همه تون سروته یه کرباسین فقط به فکر منافع خودتون هستید دروغگوهای کذاب مردم کیلویی چند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
بخدای احد واحد بی عرضه تر وبیسوادتر وبی ادبتر و لاشی تر از این فرد تو غرب کشور پیدا نمیشه حالا بلطف نماینده فامیلش نفر دوم استان شده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار