مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت:با هدف ارتقاء سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده ای طی سال گذشته تاکنون بیش از ۵۰ کیلومتر حفاظ بتنی در راه های مواصلاتی استان منتهی به مرز مهران نصب شده است.
کد خبر: ۹۵۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳ 21 April 2021

 یه گزارش تابناک ایلام؛ نورااله دلخواه افزود:با هدف ارتقاء سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده ای طی سال گذشته تاکنون بیش از ۵۰ کیلومتر حفاظ بتنی در راه های مواصلاتی استان منتهی به مرز مهران نصب شده است.

وی بیان داشت: بیش از هزار و ۵۰۰ عدد انواع علائم راهنمایی و رانندگی در مسیر ایلام - مهران بر روی بدنه نیو جرسی ها و حاشیه راه نصب شده است.

دلخواه مطرح کرد:نصب دوربین های کنترل سرعت و دوربینهای نظارتی و همچنین خط کشی دوره ایی و مستمر از دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل در مسیر ارتباطی ایلام - مهران بوده است.

وی ادامه داد:به منظور کاهش گره های ترافیکی و اصلاح نقاط حادثه خیز بهسازی وتعریض ورودی مهران تا شهرک اسلامیه به طول ۱۰ کیلومتر شامل عملیات خاکی ،تعریض پل ها ،اجرای بیس آسفالت و افزایش عرض جاده از هفت متر به ۲۰ متر و نیز جداسازی بخشی از مسیر به طول پنج کیلومتر با نیوجرسی بتونی اجرا و به بهره برداری رسیده است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار