مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش چشمگیر تولید گاز اتان این واحد صنعتی در سال جهش تولید خبر داد و گفت: پالایشگاه ایلام تلاش می کند که تولیدات خود را افزایش دهد تا شعار سال محقق شود.
کد خبر: ۹۵۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 22 April 2021

به گزارش تابناک ایلام، روح اله نوریان افزود: اتان به عنوان یکی از محصولات پالایشگاه گاز ایلام که ارزش افزوده زیادی به همراه دارد، برای اولین بار با راه اندازی واحد الفین مجتمع پتروشیمی ایلام در آذرماه سال گذشته به سمت پتروشیمی ارسال شد.

وی با بیان اینکه از آذرماه سال گذشته تاکنون مقدار قابل توجهی گاز اتان به پتروشیمی ایلام ارسال شده است، گفت: قبل از راه اندازی واحد الفین مجتمع پتروشیمی ایلام، اتان تولیدی به عنوان سوخت پالایشگاه و مابقی به همراه گاز طبیعی به خط سراسری تزریق می شد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تاکید کرد: ظرفیت تولید پالایشگاه در فاز اول ۳۳۰ هزار متر مکعب در روز معادل ۴۱۵ تن و در فاز دوم ۵۵۰ هزار متر مکعب در روز معادل ۶۹۰ تن در روز است.

نوریان اضافه کرد: اتان یکی از پنج محصول پالایشگاه گاز ایلام است که به همراه ۲ محصول میعانات گازی و گاز مایع خام برای ایجاد ارزش افزوده به عنوان خوراک در اختیار مجتمع پتروشیمی ایلام قرار می گیرد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار