مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان از لغو برگزاری نماز جمعه در این استان خبر داد و گفت: فردا سوم اردیبهشت‌ماه نماز جمعه در هیچ یک از شهرستان‌های این استان اقامه نمی‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ 22 April 2021

برگزاری نماز جمعه در استان سمنان لغو شد

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام محسن فاطمی‌نیا اظهار داشت: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن استان سمنان در وضعیت قرمز فردا (سوم اردیبهشت‌ماه) در هیچ ‌یک از شهرستان‌های این استان نماز جمعه اقامه نمی‌شود.

وی افزود: این تصمیم بر اساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ شده است و بر این اساس تا اطلاع ثانوی برگزاری نماز جمعه در تمامی میعادگاه‌های نماز جمعه در این استان لغو است.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان با اشاره به اینکه هشت شهرستان استان سمنان (میامی، شاهرود، دامغان، مهدی‌شهر، سمنان، سرخه، آرادان و گرمسار) در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند بیان کرد: تصمیم‌گیری برای برگزاری نماز جمعه در هفته‌های آینده بر اساس ابلاغیه‌های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا انجام می‌شود.

فاطمی‌نیا این تصمیم‌گیری را با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم و کمک به کادر درمان و بهداشت عنوان کرد و گفت: مردم باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند و خطر ابتلا به این ویروس منحوس را جدی بگیرند.

وی بیان کرد: هر گونه بی‌توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک در اماکن عمومی و عدم رعایت فاصله‌های فیزیکی بین افراد در گسترش شیوع کرونا تأثیرگذار است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار