در ادامه روند رسیدگی به استعفای میرزایی از عضویت سازمان منطقه آزاد اروند ،در تاریخ 30/01/1400 معاون اول رییس جمهور طی تصویب نامه شماره 8776 لغو عضویت ای عضو هیات مدیره را ابلاغ نمود.
کد خبر: ۹۵۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶ 23 April 2021

تابناک ایلام ::پس از پایان دوره نمایندگی جلال میرزایی در مجلس دهم با تصویب کمیسیون موضوع اصل138قانون اساسی وموافقت رییس جمهور و براساس بند 2 تصویب نامه شماره 58218ت100724 مورخه 8/91399ایشان به عضویت هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند در آمد.

از آنجاییکه مشی رفتاری ،اخلاقی وسیاسی جلال میرزایی چه در دوران نمایندگی مجلس شورای اسلامی وچه پیش از آن ، با هرنوع سوء استفاده مالی و رانتی همخوانی نداشت ،با گذشت کمتر از چهار ماه از عضویت در هیات مدیره این سازمان اقتصادی ،میرزایی نتوانست خود را با حاشیه ها و فسادهای رنگارنگ موجود در این سازمان همراه نماید .

با وجود منافع مالی سرشار در مناطق آزاد ،اما جلال میرزایی همچون دوران نمایندگی خود نشان داد فردی پاک دست بوده و هرگز حضور در پست های حاشیه ساز و رانتیر را بر نخواهد تابید ،از این رو با وجود تلاش چهار ماهه برای اصلاح روند موجود در سازمان منطقه آزاد اروند و عدم نتیجه گیری مورد خواست ایشان برای تغییر در خط مشی ایجاد شده در این سازمان ،در تاریخ 27اسفندماه سال 99 استعفای خود را به مشاور رییس جمهور ودبیر مناطق آزاد تجاری کشور ارایه نمود.

مشاور رییس جمهور و دبیرشورای مناطق آزاد در تاریخ 24/1/1400 طی نامه شماره 373/10/14002 با ارسال نامه ای از موافقت اعضای شورای عالی مناطق آزاد تجاری خبر و از معاون رییس جمهور صدور تصویب نامه لازم در خصوص لغو عضویت جلال میرزایی را خواستار شدند.

در ادامه روند رسیدگی به استعفای میرزایی از عضویت سازمان منطقه آزاد اروند ،در تاریخ 30/01/1400 معاون اول رییس جمهور طی تصویب نامه شماره 8776 لغو عضویت ای عضو هیات مدیره را ابلاغ نمود.

از آنجاییکه برخی افراد مغرض از کمترین اطلاعی در خصوص نحوه ابلاغ عضویت یا لغو عضویت اعضای هیات مدیره مناطق آزاد اطلاع نداشته ،با تفسیرهای فردی از موضوع ،آن را به مسائل دیگری مرتبط نموده و با طی نمودن مشی غلط پیشین خود ،راه تخریب جلال میرزایی را در پی گرفتند.راهی ناصواب که هز از چند گاهی ظرفیت های انسانی استان کوچک ومحروم ایلام را از دم تیغ تخریب می گذراند .

اینک با انتشار نامه مشاور رییس جمهور ودبیر شورای مناطق آزاد تجاری کشور مبنی بر استعفای جلال میرزایی از عضویت هیات مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری اروند ،معدود افرادی که در دوران نمایندگی میرزایی  منافع استان را به ثمنی بخس فروخته ودر تیم تخریب گران غیر ایلامی ظرفیت های استان قرار گرفتند ،در پیشگاه خداوند و وجدان خوابیده خود چه پاسخی برای افکار عمومی ارایه خواهند داد؟!

افراد حاشیه سازی که حاضر شدند به قیمت استخدام غیر قانونی نزدیکانشان در سازمان ها وشرکت پرحاشیه و بهره مندی  از منافع مالی  برخی فعالیت های بودار اقتصادی ،به راحتی در تیم تخریب گران ظرقیتهای انسانی استان قرار گرفته واینک نیز با پی گرفتن همان مسیر  غلط ،همچون عروسک های خیمه شب بازی ،اجرا کننده فرامین اربابان خود می باشند .

این نکته را باید اضافه کرد که بررسی ها در خصوص روند نصب ولغو عضویت اعضای هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند نشان می دهد که حداقل در دوره هشت ساله دولت روحانی ،اعضای هیات مدیره با سفارش وپناه بردن به رابطه به عضویت این سازمان درآمده و استعفای یک عضو هیات مدیره این سازمان مسبوق به سابقه نمی باشد .استعفای جلال میرزایی از عضویت هیات مدیره این سازمان خداقل در هشت ساله اخیر بی سابقه است.

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
خیلی جالب بود با هر نوع....... همخوانی نداشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار