نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: پس از چند ماه رایزنی و پیگیری مداوم، دستور اختصاص بودجه ساخت «سد گدار خوش» بخش صالح آباد از توابع شهرستان مهران صادر شده است.
کد خبر: ۹۵۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸ 25 April 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اکبر بسطامی اظهار کرد: سد گدارخوش واقع در بخش صالح آباد از توابع شهرستان مهران از بروکراسی‌های زائد اداری گذشت تا زمین‌های بالاتر از سامانه گرمسیری را سیراب کند.

وی گفت: پس از چند ماه رایزنی و پیگیری مداوم از طریق وزارت نیرو و دیگر مبادی ذیربط، در دیدار صبح امروز چهارم اردیبهشت با پورمحمدی معاون اقتصادی وبرنامه ریزی سازمان برنامه وبودجه کشور و رئیس کمیسیون ماده ۲۳ سازمان، طرح احداث سد گدارخوش نهایی و دستورات لازم برای تخصیص ردیف اعتبار ملی و تامین بودجه کافی صادر شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دستور تامین اعتبار برای تکمیل طرح سامانه گرمسیری از معاون برنامه بودجه کشور دریافت شده است.

بسطامی در ادامه بر احقاق حقوق مردم عرب رودبار ساکن در محدوده سدسیمره تاکید کرد و گفت: با جانمایی مکان جدید برای اسکان مردم روستای یادشده موافقت شده است.

نماینده ایلام یادآور شد: مردم منطقه عرب رودبار مدت‌ها است به علت عدم پرداخت مطالبات اعم از قیمت املاک و ابنیه و زمین‌های کشاورزی در وضعیت بدی قرار دارند و ادامه این روند به هیچ وجه قابل قبول نیست./م

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شارکم چوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
آقای بسطامی گدارخوش جزو چواره
بخاطر چهارتا رای مهران وصالح آباد اونو هدیش کردی رفت یکباره چمسارد و بولحسنه و قبله را هم بهشان بده،

هرچند مردم مهران و صالح آباد آدمهای فهمیده و باسوادی هستن که به یه شخص بیسواد که سی سال کارمند کمیته بوده رای نمیدن
معذرت از کارمندان خدوم کمیته
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار