معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: همه باید تا آخرین لحظات عمر مدیریتی در کنار مردم باشیم و از هیچ تلاشی دریغ نورزیم چرا که مسئولیت یک امانت بسیار ارزشمند بوده که در حفظ و صیانت از آن باید دقت زیادی کرد.
کد خبر: ۹۶۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹ 01 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ احمد کرمی در آیین تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان چرداول اظهار داشت: کوتاهی زمان مسئولیت نباید بهانه ای برای کم کاری مسئولین باشد و همه باید تا آخرین لحظات عمر مدیریتی در کنار مردم باشیم و از هیچ تلاشی دریغ نورزیم چرا که مسئولیت یک امانت بسیار ارزشمند بوده که در حفظ و صیانت از آن باید دقت زیادی کرد.

وی افزود: خدمت رسانی برای رضایت خدا و مردم زمان و مکان نمی شناسد و در این مسیر همه باید تلاش کنیم و شور و نشاط اجتماعی و امید و بالندگی را در بین مردم دوچندان کنیم زیرا جمهوری اسلامی انقلابی برای رفع محرومیت ها و بهره مندی آحاد مردم در تمام نقاط شهری و روستایی از امکانات رفاهی می باشد.

معاون استاندار ایلام به سه برنامه مهم دولت در سال جاری و روزهای آخر مدیریت اشاره کرد و یادآور شد: در مدیریت کرونا با تلاش و همدلی و رفع چالش ها و همراهی صنوف مختلف علیرغم مشکلات اقتصادی می توانیم از این این پیک خطرناک نیز عبور کنیم و باید در این راستا کنترل، نظارت و پایش بازار به دقت انجام شود.

کرمی، دومین اولویت و هدف دولت را انتخابات برشمرد و گفت: حضور باشکوه مردم، سلامت انتخابات، بی طرفی، امانتداری و در بین مردم بودن از دیگر برنامه های مهم برای خلق یک حماسه ماندگار همچون ادوار مختلف انتخابات می باشد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر پروژه های مهمی در چرداول در دست ساخت یا اجرا است که مهمترین آن ها سد چناره می باشد که وارد فاز اجرایی شده و از ظرفیت ماده ۵۶ تلاش خواهیم کرد شروع به کار آن با اختصاص اعتبار ۳۸۰ میلیارد ریال انجام گیرد.

وی همچین از پیگیری آزاد راه حمیل- شباب به ایلام و نتایج خوب این پروژه ملی در آینده ی نزدیک خبر داد و گفت: تلاش خواهیم کرد تا پروژه های با پیشرفت فزیکی بالا را در سطح این شهرستان به اتمام برسانیم./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار