استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت:دروازه توسعه هر کشور از آموزش و پرورش می‌گذرد و کشور و منطقه‌ای نیست که بدون توجه به مراکز آموزشی و نظام تعلیم و تربیت به یک رده از پیشرفت و تعالی برسد.
کد خبر: ۹۶۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 02 May 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری افزود:سرمایه گذاری آموزشی از یک‌سو قابلیت‌های نیروی انسانی را ارتقا می‌بخشد و از سوی دیگر، نیروی کار را برای استفاده بهتر از فناوری جدید تولید مهیا می‌سازد و به‌این‌ترتیب راه رشد و توسعه اقتصادی را برای کشورها هموار می‌کند.

وی گفت:دروازه توسعه هر کشور از آموزش و پرورش می‌گذرد و کشور و منطقه‌ای نیست که بدون توجه به مراکز آموزشی و نظام تعلیم و تربیت به یک رده از پیشرفت و تعالی برسد.

نوذری بیان کرد:معلمان مدافعان بی سنگر در این شرایط کرونایی مظلومانه و بی ادعا این روزهای سخت را سپری کرده و برای تعلیم و تربیت از هیچ کوششی دریغ نکرده و تدریس را در هر شرایطی برای اعتلای فردای ایران عزیز تعطیل نمی‌کنند و از همه ابزارها و امکانات در بستر سامانه شاد با تلاشی مضاعف درشهرها، روستاها و دل کوه‌ها برای ارتقا اموزش و نظام تعلیم و تربیت تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: نوسازی مدارس در حوزه سخت افزاری و آموزش و پرورش در حوزه نرم افزاری خدمات مؤثر و مفیدی را برای توسعه و تحکیم پایه‌های دانش و ارتقائ علمی کشور فراهم می‌آورند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار