مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام؛
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۰ پایان گازرسانی به مناطق شهری و روستایی دهلران خواهد بود،‌ گفت: تا پایان فعالیت دولت، عملیات گازرسانی به شهر پهله به اتمام می‌رسد و ۱۹ روستای دیگر شهرستان نیز گازدار می شوند.
کد خبر: ۹۶۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ 07 May 2021

به گزارش تابناک ایلام‌، عباس شمس اللهی اظهار داشت: گازرسانی به شهرستان دهلران از تیرماه سال ۱۳۹۰ آغاز شده است و در راستای تحقق نامگذاری سال جاری تلاش می‌شود عملیات گازرسانی به مناطق شهری و روستایی دهلران تا پایان سال به اتمام برسد.

وی افزود: در این شهرستان، ۱۲۰ کیلومتر خط انتقال و ۶۹۱ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه اجرا و نیز تعداد ۲۳ ایستگاه TBS و CGs احداث شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از نصب ۱۰ هزار و ۴۶۱ انشعاب علمک در مناطق شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: هم اکنون چهار شهر دهلران، موسیان، دشت عباس و میمه گازدار است و تا پایان خردادماه سال جاری نیز شهر پهله گازدار خواهد شد.

شمس اللهی تاکید کرد: شهرستان دهلران دارای ۴۸ روستای گازدار بوده و سایر روستاهای فاقد گاز شهرستان تا پایان سال جاری گازدار می‌شوند. 

وی یادآور شد : از ابتدای گازرسانی به این شهرستان تاکنون ۴۲ واحد صنعتی و تولیدی گازدار شده‌ و تلاش می‌شود با رفع موانع موجود مابقی صنایع این منطقه در کمترین زمان ممکن گازدار شوند.

شمس اللهی با بیان اینکه عملیات گازرسانی به کارخانه سیمان دهلران نیز در سال جاری در دستور کار قرار دارد، افزود: از ابتدای تزریق گاز به خطوط شبکه گاز روستایی و شهری این شهرستان تاکنون ۱۳ هزار و ۵۰۰ مشترک شهری و روستایی از نعمت گاز بهره مند هستند که از این تعداد ۱۰ هزار مشترک شهری و سه هزار و ۵۰۰ مشترک روستایی می‌باشند.

وی با اشاره به اینکه در صورت تزریق منابع مالی به طرح‌های گازرسانی از سوی شرکت ملی گاز ایران، امسال گازرسانی به شهرستان دهلران به اتمام خواهد رسید، اظهار داشت: تاکنون بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال برای گازرسانی به این شهرستان از محل منابع داخلی شرکت ملّی گاز هزینه شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ مشترک جدید در شهرستان دهلران جذب شده‌ است و هم اکنون ضریب نفوذ گاز در روستاهای شهرستان ۷۲ درصد می‌باشد که با تزریق گاز به شهر پهله و گازدار شدن سایر روستاهای منطقه، ضریب نفوذ گاز در حوزه شهری شهرستان ۱۰۰ درصد و در حوزه روستایی به بیش از ۹۵ درصد خواهد رسید./u

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار