فرمانده انتظامی ایلام؛
فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری پنج نفر از عاملان خشونت و قدرت‌نمایی در فضای مجازی و حقیقی این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 08 May 2021

به گزارش تابناک ایلام، سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: به دنبال انتشار کلیپ و تصاویری از خشونت طلبی و قدرت نمایی تعدادی اراذل و اوباش در فضای مجازی و حقیقی که در آن ضاربان حین اقدام به ضرب و جرح، فیلمبرداری و تصاویری از موضوع را در فضای مجازی منتشر کرده بودند، بلافاصله این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف و ماموریت های پلیس ، برخورد با برهم زنندگان آسایش و امنیت شهروندان است، افزود: در این راستا کارشناسان پلیس امنیت عمومی استان بلافاصله با انجام اقدامات تخصصی و فنی، متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه، پنج نفر از عاملان اصلی قدرت نمایی در فضای حقیقی و مجازی را ظرف ۴۸ ساعت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده و در راستای مطالبه به حق مردمی، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در فضای حقیقی و مجازی جرم بوده و اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت بدانند که پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و مسلط بر شبکه های اجتماعی اجازه قدرت نمایی را به آنان نخواهد داد.

القاصی مهر با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۶ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شده اند، گفت: مقابله قاطعانه با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی از مطالبات شهروندان و آحاد جامعه است و در راستای ارتقاء احساس امنیت جامعه، پلیس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی از مردم خواست: در صورت قدرت نمایی اراذل و اوباش در فضای حقیقی و مجازی، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ،پلیس فتا و یا به کانال پلیس ایلام به نشانی http://sapp.ir/police_ilam اطلاع دهند و مطمئن باشند که پلیس در کمترین زمان ممکن و با اقتدار وارد عمل خواهد شد. /ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار