در بین دانشجویان دانشگاه‌های ایلام:
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام از برگزاری مسابقه ایده های برتر برای تقویت فرهنگ اسلامی ایرانی در سطح دانشجویان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰ 08 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر غلامرضا غیاثی، اظهار کرد: مسابقه ایده های برتر با موضوع ایده های نوآورانه جهت تعمیق و تقویت فرهنگ اسلامی و ایرانی در سطح دانشجویان دانشگاه های استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه در راستای اجرای پویش ملی بهشت برگزار می شود، عنوان کرد: مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ تعیین شده و علاقمندان می توانند اثار خود را از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۸۸۴۰۸۲۷۰ ارسال کنند.

غیاثی مسابقه حفظ و مفاهیم آیات مبارکه قرآن کریم، شرکت در دوره آموزش های مجازی، مسابقه قرآنی ترجمه نمایشنامه ای " طنین وحی" ، مسابقه عهدنامه حضرت امیر علیه السلام خطاب به مالک اشتر " منشور حکومت علوی"، رزمایش مواسات _ 1400، تولیدات رسانه ای، صوتی-تصویری، فعالیت های مکمل کلاس های معارف و بخش ویژه همکاران نهادی را از جمله محورهای پویش ملی بهشت عنوان کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام ابراز امیدواری کرد دانشگاهیان عزیز در این راستا همراهی و همفکری و فعالیت داشته باشند و مجموعه نهاد را از ایده‌های خود برای انجام فعالیت‌های اثربخش بهره‌مند کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار