استاندار ایلام گفت: فرماندار و مسوولان شهرستان مهران باید نظارت های خود برای ممانعت از حضور و اجتماع مردم در آرامستان بخش صالح آباد مهران تشدید کنند.
کد خبر: ۹۶۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸ 08 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری در نشست ستاد کرونا استان اظهار داشت: حضور و تجمع مردم در آرامستان ها در مقطعی عامل اصلی افزایش شیوع کرونا در استان بود اما مسوولان برخی شهرستان ها در این راستا بسیار خوب عمل کردند.

وی یادآور شد: پس از تذکرات فراوان و تاکیدات ویژه برای جلوگیری از اجتماع مردم در آرامستان صالح آباد مهران، همچنان تصاویری از حضور مردم دیده می شود که باید به سرعت تصمیماتی در این راستا اتخاذ شود.

استاندار ایلام از فرماندار مهران خواست: برای عدم حضور مردم در اجتماعات و آرامستان های شهرستان به ویژه آرامستان صالح آباد میزان نظارت ها با همکاری سایر دستگاه‌ها افزایش یابد.

نوذری از فرماندار ملکشاهی نیز خواست: در جلسات ستاد کرونا شهرستان تدابیر لازم برای افزایش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان صورت گیرد.

وی با قدردانی از اصحاب رسانه، مطبوعات، اصناف و عموم مردم افزود: نقش اصحاب رسانه در تولید محتوا برای خطرات کرونا بی نظیر بود و اصناف و مردم نیز بهترین همکاری را تاکنون با ستاد کرونا استان داشتند.

استاندار ایلام تاکید کرد: بمنظور جلوگیری از افزایش شیوع کرونا از روز سه شنبه به مدت یک هفته کلیه سفرهای درون استانی خودروهای شخصی ممنوع است و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

نوذری در ادامه از تغییر رنگبندی کرونای شهرستان ایوان از قرمز به نارنجی خبر داد و گفت: براساس مصوبات ستاد کرونا از امروز گروه های شغلی یک و ۲ و سه در شهرهای نارنجی با رعایت کلیه دستورالعمل های و پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

استاندار ایلام اضافه کرد: اگرچه وضعیت کرونا در استان از قرمز به نارنجی تغییر کرده است اما نباید این تغییر وضعیت باعث عادی انگاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی شود.

وی تاکید کرد: باید با تلاش بیشتر و همراهی همگان زمینه قطع زنجیره کرونا از سطح جامعه فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تصویب منطقه مهران بعنوان منطقه آزاد گفت: تصویب مهران بعنوان منطقه آزاد می تواند فرصت سرمایه گذاری در استان را افزایش دهد و موجبات رونق تولید و اشتغال را نیز فراهم کند.

وی با قدردانی از همه مسوولان سابق و فعلی، فعالان اقتصادی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به دلیل تلاش ها و اهتمام برای تصویب منطقه آزاد مهران یادآور شد: تصویب منطقه آزاد مهران حاصل کار جمعی و تعامل کلیه مسوولان استان است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار