فرماندار سیروان:
فرماندار سیروان گفت: ۸۵ درصد مردم این شهرستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کردند.
کد خبر: ۹۷۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ 20 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ جواد رحیمی مقدم، فرماندار سیروان بیان داشت: بر اساس تعداد تعرفه های مصرف شده از مجموع ۱۰ هزار واجد شرایط رای در این شهرستان هشت هزار و ۵۰۰ نفر در پای صندوق های رای حاضر شدند.

وی عنوان کرد: مردم فهیم، بصیر و ولایتمدار این شهرستان در انتخاباتی که تجلی مردم سالاری دینی و مظهر خواست و اراده مردم است، آگاهانه وارد میدان شدند و نقش آفرینی دشمن شکن داشتند.

فرماندار سیروان تصریح کرد: با تلاش های صادقانه همه عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و امنیتی و دست اندرکاران، انتخاباتی شکوهمند و ایمن در این شهرستان برگزار و از رای و خواست مردم با رعایت اصل بی طرفی، صیانت شد.

رحیمی مقدم گفت: مشارکت بالای مردم این شهرستان در انتخابات ۲۸ خردادماه در شرایطی که ماشین تبلیغاتی دشمن بر روی دلسرد کردن و ناامید جلوه دادن مردم متمرکز شده بود، ستودنی است و همه مسوولان باید قدردان مشارکت مسوولانه مردم باشند.

وی اضافه کرد: تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات در این شهرستان نیز ، اصل بی طرفی را به عنوان رسالت و وظیفه اصلی خود به منظور جلب اعتماد عمومی حفظ کردند و آنچه از صندوق ها بیرون آمد تنها رای و نظر مردم بود.

فرماندار سیروان افزود: ۵۰ شعبه اخذ رای شهری و روستایی ریاست جمهوری در سطح این شهرستان تعبیه شد که بدلیل شیوع ویروس کرونا، هشت صندوق بیشتر از انتخابات گذشته است.

رحیمی مقدم اظهار داشت: تمامی تلاش ها بکار گرفته شد تا علاوه بر صیانت از رای و نظر مردم، سلامت آنها نیز حفظ و پروتکل های بهداشتی کرونا در تمامی شعب رعایت شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار