امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت: نامزدی که خرید آرا می کند، هر چند برنده انتخابات نباشد، باید مورد مواخذه قرار بگیرد تا از این پس شاهد اینگونه وقایع ناگوار و تکان دهنده نباشیم.
کد خبر: ۹۷۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴ 22 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در نشست با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: با اهتمام و اطلاع رسانی رسانه های جمعی، بکارگیری ظرفیت معتمدان و متنفذان و کلیه دستگاه ها موفق شدیم باز هم در این استان حماسه ای توسط مردم رقم زده شد و برگ زرین دیگری بر افتخارات این استان افزوده شد.

وی افزود: اهتمام رسانه ها برای ترغیب مردم به مشارکت حداکثری قابل ستایش است و آنان در این راستا از چند ماه گذشته تمام تلاش خود را بکار گرفتند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: وحدت و همدلی برای مهندسی افکار عمومی و ترغیب مردم با امیدآفرینی قابل تحسین بود، که اگر چنانچه تلاش اصحاب رسانه های این استان در سایر استان ها تکرار می شد، نرخ مشارکت در انتخابات بیش از این رقم بود.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: با توجه به مشکلات اقتصادی، برنده انتخابات مردم بودند و سرنوشت خود را رقم زدند که امیدواریم وضعیت کشور متحول شود.

وی در ادامه با اشاره با روند انتخابات، مهم ترین آسیب انتخابات را خرید آرا دانست و گفت: متاسفانه حواشی زیادی در خصوص خرید آرا شنیده می شود که این اقدام دردناک شایسته مردم نیست.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام اضافه کرد: کسی که با خرید آرا برنده انتخابات می‌ شود، آن شخص بطور قطع نمی تواند سعادت خدمت به مردم را داشته باشد، در این راستا اصحاب رسانه وظیفه دارند بدون واهمه و شجاعانه وارد شوند و افرادیکه آرا مردم را خریداری کردند، باید در جامعه منزوی شوند.

حجت الاسلام کریمی تبار اظهار کرد: نامزدی که خرید آرا می کند، هر چند برنده انتخابات نباشد، باید مورد مواخذه قرار بگیرد تا از این پس شاهد اینگونه وقایع ناگوار و تکان دهنده نباشیم.

وی در ادامه با تسلیت درگذشت حاج سامی شهبازی، پژمان مهدوی و ولدبیگی، گفت: همه ما مسافر یک کاروان هستیم همچنان که ما قلم فرسایی می کنیم، فرشتگان هم اعمال ما را می نگارند و باید در آن دنیا هم جوابگو اعمال خود باشیم./م

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
حالا که پارلمان شهری دوباره دست ارکوازی افتاده همه جناحهای سیاسی وایلی به تکاپو برای ابطال انتخابات افتادن جناب کریمی تبار عزیز ایلت متحد نیست و پای صندوق نمیرن که از کلاسشان پایین بیاد گناه ارکوازیا نیست نماینده رهبر در کل استان هستی ،
خزل بازیو کنار بگذار خواهشا واسه استان تقی لطفی نشو که آنوقت مجبوریم ماهم مردم زمان لطفی بشیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار