فرمانده انتظامی دره شهر گفت: اختلاف ملکی منجر به قتل ۲ نفر در بخش ماژین از توابع شهرستان دره شهر شد.
کد خبر: ۹۷۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷ 22 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ محمدزمان بیگی روز سه شنبه اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع ۲ فقره قتل در تنگه مهواز بخش ماژین ، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل و طبق تحقیقات انجام شده مشخص شد، ۲ نفر از افراد محلی حدود ۳۰ و ۴۵ ساله در جریان درگیری طایفه ای قبلی و بعلت اختلافات ملکی توسط فرد یا افرادی ناشناس با سلاح گرم در تنگه مهواز بخش ماژین به قتل رسیده اند.

سرهنگ بیگی با اشاره به اینکه ضارب یا ضاربان پس از ارتکاب جرم بلافاصله از محل متواری شدند، تاکید کرد: بررسی های میدانی و تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتل از همان لحظه وقوع جرم آغاز شده است.

وی با بیان اینکه با انجام اقدامات پیشگیرانه و استقرار نیروهای پلیس در محل حادثه هم اکنون امنیت و آرامش برقرار است، اضافه کرد: مردم به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار موثق خود را از طریق کانال پلیس ایلام دریافت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در پایان، از شهروندان خواست هرگونه اختلافات ملکی را از طریق مرجع قانونی پیگیری و از رفتار خشونت آمیز و نزاع و درگیری پرهیز کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار