مدیرکل ثبت اسناد ایلام گفت: ۸۰ درصد اراضی ملی و دولتی استان به منظور جلوگیری از تعدی و تجاوز به اراضی ملی زیر پوشش طرح کاداستر قرار گرفته است. هفت هزار و ۴۹ مورد مزایده سال گذشته انجام شد، این تعداد در مقایسه با ۶ هزار و ۹۰۰ مورد سال ۹۸ حدود ۱/۱ درصد افزایش را نشان می دهد.
کد خبر: ۹۷۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 23 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حمید حیدریان  در نشست خبری رییس دادگستری استان ایلام با خبرنگاران استان ایلام اظهار داشت:  ۸۰ درصد اراضی ملی و دولتی استان به منظور جلوگیری از تعدی و تجاوز به اراضی ملی زیر پوشش طرح کاداستر قرار گرفته است که امیداوریم تا پایان امسال کاداستر تمامی اراضی به اتمام برسد و این پروژه در ۲۰ درصد باقیمانده نیز عملیاتی شود.

وی با اشاره به صدور سند تک برگ برای افزود: رسانه ها باید در این زمینه اطلاع رسانی لازم را داشته باشند چراکه اسناد قدیمی فاقد اعتبار هستند و باید هرچه سریع تر نسبت به تعویض آنها و تبدیل به سند تک برگ اقدام کنند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک ایلام ثبت آنی ازدواج و طلاق و احراز هویت الکترونیکی را از دیگر برنامه های این سازمان عنوان کرد و یادآور شد: پاسخ به استعلامات در کمتر از ۴۸ ساعت انجام می پذیرد .

حیدریان همچنین به برگزاری مزایده املاک در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: هفت هزار و ۴۹ مورد مزایده سال گذشته انجام شد، این تعداد در مقایسه با ۶ هزار و ۹۰۰ مورد سال ۹۸ حدود ۱/۱ درصد افزایش را نشان می دهد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار