مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: ۲۷ هزار متر مربع از اراضی ملی این استان به ارزش ۲۷۵ میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تاکنون با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی رفع تصرف شده است.
کد خبر: ۹۷۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ 23 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبدالله بهادری اظهار داشت: استان مرزی ایلام جزو استان های برتر در برخورد با زمین خواری در کشور است.

وی افزود: طی سال گذشته طی ۳۳۴ مورد رفع تصرف، میزان ۳۹ هکتار از زمینهای ملی و دولتی سطح استان به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان از دست اشخاص سود جو خارج شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند، ابتدا استعلامات لازم در این خصوص را از طریق اداره کل راه و شهرسازی بعمل و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

بهادری تاکید کرد: مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات لازم از اداره کل راه و شهرسازی و سایر ادارات مربوطه نسبت به خرید ملک اقدام کنند و در مواجهه با زمین‌خواری با شماره تلفن شبانه روزی ۱۶۵۶ یگان حفاظت اطلاع دهند.

وی اضافه کرد: یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی استان ایلام با قاطعیت تمام مقابل افراد سود جو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می کند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار