زمانی فرمانداری ویژه برای دیار پر از زخم دهلران شیرین است که مردم آن برای گرفتن سی تی اسکن ، سونو گرافی که از ابتدایی ترین حقوق بیماران است از جاده های کم عرض آن با هزاران خطر به شهر ها واستانهای همجوار مراجعه نکنند!
کد خبر: ۹۸۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰ 22 July 2021

تابناک ایلام – مجتبی کاور :: در روزهای گذشته خبر مسرت بخش تبدیل شدن فرمانداری دهلران به فرمانداری ویژه توسط دولت باعث شادمانی مردم این دیار شد ،مردمانی که به واسطه ظرفیت های بالقوه ای که درشهرستان دهلران وجود دارد مطالباتی فراوان از دولت ها داشتند و بعد از گذشت سالها ،دولت تدبیر وامید در واپسین روزهای اداره امور اجرایی یکی از مطالبات بحق این مردم را محقق کرد که جای بسی خوشحالی دارد اما آقایان مسئول ،درد ومشکلات ما تنها با اضافه شدن کلمه ویژه حل نخواهد شد !

 ای کاش دولت به جای تبدیل کردن این شهرستان به فرمانداری ویژه به سلامت وجان مردم این دیار که برای درمان آواره شهر های همجوار هستند توجه می کرد چرا که جان مردم مهمتر از اضافه شدن کلمه ویژه است !

زمانی فرمانداری ویژه برای دیار پر از زخم دهلران شیرین است که مردم آن برای گرفتن سی تی اسکن ، سونو گرافی که از ابتدایی ترین حقوق بیماران است از جاده های کم عرض آن با هزاران خطر به شهر ها واستانهای همجوار مراجعه نکنند!

فرمانداری ویژه زمانی برای ما شادمانی دارد که سفره های مردمان این دیار خالی از نان نباشد ، دفترهای قطور نان نسیه در نانوایی های شهر به چشم نخورد و از همه مهمتر جوانان آن  برای بدست آوردن لقمه نانی آواره  در پایتخت و دیگر شهرها نباشند !

ویژه تر از فرمانداری ویژه حل معضلات اجتماعی جوانان شهراست که بسیاری از آنها به خاطر بیکاری و مشکلات ناشی از فقر و تنگ دستی در پارک ها و بوستان ها جلوی چشم رهگذران مصرف کننده مواد مخدر  هستند. وعده ای هم ساقی تا به قیمت فروپاشی اخلاق و خانواده ها به نانی برسند که دل هر رهگذری را به درد می آورند و به این فکر فرو رویم که جامعه ما را چه شده که جوانان به این حال روز گرفتار شدند !

آقایان مسئول !ویژه تر از فرماندار ویژه تحقق وعده چهار خطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک و دهلران به مهران است تا روزانه شاهد صدای آه و ناله‌ی زنان، زجه‌ و فریاد کودکان به خاطر مرگ پدران و عزیزان خود بر اثر تصادفات درمسیر های نا ایمن این شهرستان نباشیم !

فرمانداری ویژه اگر نان و آب داشت امروز شاهد بیکاری وتشنگی مردمان خوزستان خصوصا شهرهای آبادان و خرمشهر که سالهاست دارای فرمانداری ویژه هستند نبودیم، مگر نه اینکه فرمانداران این دو شهرستان معاونین استاندار هستند و برخی ادارات نیز معاونین مدیران کل هستند !

آقایان مسئول !ویژه تر از فرمانداری ویژه حفظ جان و مال مردم در جاده های کم عرض دهلران است، ویژه تر از فرمانداری ویژه پایان دادن به سرگردانی مردمان خونگرم این دیار در شهر برای درمان است ، ویژه تر از فرمانداری ویژه اشتغال جوانان فارغ التحصیل بیکار در شرکت های منطقه است، ویژه تر از فرمانداری ویژه پایان دادن به معضلات اجتماعی مسکن و زمین در این شهرستان پر از دشت است ، ویژه تر از فرمانداری ویژه حل معضل چشمه های آبگرم دهلران است که سالیانه میلیارد ها تومان خسارت به مردم وارد می کند که درسبد یارانه و یارانه معیشتی هم دیده نشده است، ویژه تر از فرماندار ویژه تعیین تکلیف مرز چیلات است که میلیاردها تومان سرمایه بیت المال برای آن هزینه شد وتاکنون هم بی نتیجه مانده است !

آقایان مسئول ! ویژه تر از فرمانداری ویژه؛ توجه ویژه به سلامت جان و سفره های خالی مردم است وتا زمانی که این معضلات مرتفع نشود فرمانداری ویژه تنها نان برای عده ای دارد ونام برای مردم ؛ پس با القاب بی حاصل با روان مردم بازی نکنید .به قول سعدی گرسنه را نان تهی، کوفته است. /م

بیشتر بخوانید:

دهلران فرمانداری ویژه شد

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بیطرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
برادران خواهران خبرنگاران منتقدین و سایر بزرگواران لطفا دیگه اینقد ته دل ملت را خالی نکنید هر طرحی هر برنامه ای هر افتتاحی هر خبر خوبی پخش میشه اینقد انتقاد نکنید وه اون خبر خوب زهر مار ملت بشه تا یکماه پیش مدام سرکوفت میزدید چرا دهلران فرمانداری ویژه نمیشه حالا که شده باز هم ایراد میگیرید شما منتقدین اجازه بدید یکسال از ف ویژه بگذره بعد انتقاد کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار