مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام با تاکید بر صرفه جویی تمامی دستگاه های اجرایی استان و مردم در مصرف آب و برق، گفت: چهار تانکر سیار برای رفع مشکل آبرسانی روستایی شهرستان چوار اختصاص می یابد.
کد خبر: ۹۸۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱ 28 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛  آیت قیصربیگیدر نشست فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران استان در خصوص بررسی مسایل و مشکلات آب و برق که با دستور استاندار و حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت : فهرست تانکرهای موجود در ادارات استان برای آبرسانی به عشایر تهیه و ملزم به همکاری شوند تا مردم با مشکل کمبود آب مواجه نشوند.

وی افزود: باید تا حد امکان از اعمال خاموشی ها در مناطق گرمسیری در ساعات اوج گرما جلوگیری شود و شرکت توزیع برق استان در صورت ناچار شدن به اعمال خاموشی این برنامه ها را از قبل به مردم اطلاع رسانی کند.

قیصربیگی تاکید کرد: صدا و سیما نسبت به اجرای برنامه های آموزشی و ترغیبی برای صرفه جویی در مصرف آب و برق در اسرع وقت اقدام کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام تصریح کرد : مراکز حساس نظیر اورژانس، بیمارستان ها و مراکز خدماتی علاوه بر مجهز بودن به ژنراتور نسبت به ایجاد فیدر برق‌رسانی اضافی اقدام کنند./م

بیشتر بخوانید:


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
درود بر دکتر کمالوند فرماندار مردمی وجهادی که مشکل آبرسانی روستاها را کمی برطرف کردن و حداقل روستاییان چوار دغدغه آب ندارن
کاش استانمان چهار مدیر مثل کمالوند داشت
خانژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
انصافاکمالوندی باوجود چهار پنج ماه در فرمانداری اندازه پنج سال کار کرده و شه‍ر چوارو خیلی جلوتر از سایر شهرستانهای نوپای استان انداخته.
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
احمدی منابع طبیعی برای تداوم چاپلوسی از دشتکی کلی تانکر آبرسان فرستاد خوزستان!! کاش دو تا تانکر هم اختصاص میداد به عشایر فلک زده!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار