رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:
کریمیان گفت: واقعه غدیر عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی، سعادت بشری را به عینیت رساند.
کد خبر: ۹۸۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 29 July 2021
به گزارش تابناک ایلام، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در پیامی فرارسیدن عید سعید غدیر خم را به مردم شریف استان ایلام تبریک گفت.

متن پیام تبریک کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بدین شرح است:

بسمه تعالی

"الحمد الله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) "

واقعه غدیر عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی، سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.

غدیر روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد.

غدیر عید پیمان و میثاق و عهد است، عید عدالت و رهبری، عید انسانیت و کمال است. غدیر فلسفه نبوت و رسالت حضرت آدم (ع) تا حضرت خاتم (ص) است.

غدیر معنا را در معنا تفسیر می‌کند و خلقت را هویت می‌بخشد، نهایتاً غدیر کربلا را تفسیر و معنا می‌کند، غدیر سرچشمه جوشان ولایت است.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته ولایت و تبریک عید سعید غدیر خم، سالروز انتخاب سرچشمه علم و حکمت و تجدید میثاق با ولایت و امامت را صمیمانه به عموم مسلمین به ویژه مردم شریف و زحمتکش استان ایلام تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار