نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار ایلام در پیام مشترکی عموم مردم این استان را به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کردند.
کد خبر: ۹۸۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 29 July 2021

 به گزارش تابناک ایلام، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار و محمد نوذری به شرح زیر است:

بدون شک برکت کشور عزیزمان به یمن وجود با برکت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع)، کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) است و اشاعه و ترویج اندیشه های اهل بیت (ع) می تواند زمینه رشد معنویت و خودسازی را برای جوانان و نوجوانان فراهم نموده و انسان را به سرمنزل مقصود برساند.

اکنون که بدلیل بیماری منحوس کرونا، به در خانه ماندن و رعایت فاصله اجتماعی تاکید می شود، بهترین و والاترین شیوه بهره مندی از ساعات و لحظات، مطالعه و انس با کتاب است و نیکوتر آنکه این مطالعه در جهت شناخت هر چه بیشتر سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و الفت بیشتر با آن ارواح طیبه از طریق کتابخوانی باشد.

برگزاری یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور، با بخش های متنوع و خلاقانه، فرصتی طلایی جهت تبدیل نقمت کرونا به نعمت اندیشه ورزی و دانایی است. لذا ضمن ارج نهادن این رویداد فرهنگی، بدینوسیله از مردم فهیم و فرهیخته استان ایلام، بویژه نسل جوان و نوجوان و عموم علاقمندان کتاب و کتابخوانی دعوت می‌کنیم با استقبال شایسته و حداکثری از فراخوان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و با توسل به نور مبارک شمس الشموس حضرت امام رضا(ع)، با مشارکت پر شور در این اقدام ارزشمند فرهنگی و معنوی، معرفتشان را نسبت به اهل بیت علیهم السلام افزایش داده و سیره پاک ائمه اطهار را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

یازدهمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا(ع) و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این استان برگزار خواهد شد./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار