برایم قهرمانی هیچ تیمی فرقی ندارد‌‌ در واقع قهرمانی در فوتبال و یا قهرمان نشدن رقیب ارزشش را ندارد که ما شرافت خود را زیر سوال ببریم.
کد خبر: ۹۸۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰ 30 July 2021

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی حساس مقابل سپاهان در هفته پایانی لیگ بیستم روی ارائه بهترین بازی استقلال تاکید کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: بازی بسیار سختی داریم چون سپاهان به شدت برای قهرمانی به برد نیاز دارد. دو باشگاه محترم پرسپولیس و سپاهان و بازیکنان و مربیان و مدیرانش در طول فصل زحمت کشیده‌اند و در روز آخر شانس قهرمانی دارند. ما نمی توانیم با عملکرد خود خارج از تلاش آنها نتیجه را رقم بزنیم. امیدوارم فردا هم در بازی پرسپولیس و پیکان شاهد بازی خوبی باشیم و هم در مصاف استقلال با سپاهان. 

فرهاد مجیدی: قهرمان نشدن پرسپولیس ارزش ندارد که شرافت خودمان را زیر سوال ببریم

مجیدی ادامه داد: مطمئن باشید با تمام قوا استقلال را به میدان می فرستم و برایم قهرمانی هیچ تیمی فرقی ندارد‌‌ در واقع قهرمانی در فوتبال و یا قهرمان نشدن رقیب ارزشش را ندارد که ما شرافت خود را زیر سوال ببریم.

فرهاد مجیدی درباره احتمال انتقاد هواداران استقلال در صورت شکست سپاهان در بازی فردا و قهرمانی پرسپولیس با این نتیجه، گفت: من به بازیکنانم گفتم که تحت تاثیر مسائل حاشیه ای نباشند و برای شرافت خود بازی کنند. بازی فردا برای ما هم اهمیت دارد و می‌خواهیم بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم و هواداران مطمئن باشند این کار را انجام می‌دهیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره استفاده از بازیکنان جوان استقلال در بازی فردا با توجه به عملکرد خوب آنها در چند بازی گذشته این تیم، گفت: هم از متین کریم زاده و هم از سبحان خاقانی و سینا خادم پور راضی هستم و هر وقت از آنها استفاده کردم جواب مثبت گرفتم. به باشگاه هم اعلام کردم که برای فصل آینده به هر سه این بازیکنان جوان و توانمند نیاز دارم. هر زمان که فرصت باشد از آنها در ترکیب اصلی بهره خواهم گرفت.

مجیدی در انتها درباره محرومان و غایبان استقلال در بازی فردا گفت: سید احمد موسوی را در اختیار نداریم. البته بابک مرادی هم به دلیل محرومیت با کارت قرمز و البته مصدومیت در ترکیب ما نخواهد بود. همچنین رشید مظاهری هم برای بازی فردا محروم است. بقیه بازیکنان استقلال آماده این مسابقه هستند./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار