فرماندار آبدانان با اعلام این خبر در کارگروه کرونا گفت:باتوجه به تغییر وضعیت شهرستان از نارنجی به قرمز اقدامات متناسب وضعیت قرمز در شهرستان صورت گرفته و جلسات ستاد کرنای شهرستان و قرارگاه شهید سلیمانی بصورت منظم در شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۸۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶ 31 July 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سیروس مرادحاصلی تعداد واکسن تحویلی به شهرستان را ۶۵۶۰ دز عنوان کرد و افزود :از این تعداد ۴۵۹۷ دز در نوبت اول و ۱۷۴۷ دز در نوبت دوم و همچنین ۲۹۲ دز عوامل اجرایی انتخابات که در مجموع ۶۳۴۵ دز واکسن کووید در این شهرستان تزریق شده است.

وی ادامه داد: صنوف پرخطر، سالن های ورزشی، تالارها، آموزشگاه ها و کافه تریا ها پلمپ گردیده و آژیر خطر در سطح شهر ها توسط شهرداری‌ها و در روستاها توسط دهیاری‌ها به صدا در آمده و از برگزاری مراسمات عروسی توسط نیروی انتظامی و دهیاران و فرماندهان پایگاه های مقاومت و مسئولین خانه های بهداشت روستایی جلو گیری بعمل میاد .

رییس ستاد کرونای شهرستان بیان کرد: اکیپی متشکل از نماینده فرمانداری نیروی انتظامی بهداشت درمان صمت و اصناف روزانه از صنوف سطح شهر جهت رعایت پروتکلها بازدید بعمل می آورند.

فرماندار آبدانان تصریح نمود: بیماریابی فعالی توسط نیروهای شبکه و اعضای قرارگاه شهید سلیمانی در سطح شهرستان در حال انجام است و از اطرافیان افراد مثبت در اسرع وقت تست گرفته میشود که در صورت مثبت بودن قرنطینه می شوند .

مرادحاصلی خاطرنشان کرد: آرامستان ها در روزهای پنج شنبه در شهرها توسط نیروی انتظامی وشهرداریها ودر روستاها توسط دهیاران مسدود می شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار