نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه این استان در مقایسه با سال گذشته ۷۰ درصد افزایش یافته است که این می تواند در توسعه زیرساخت ها بسیار موثر باشد.
کد خبر: ۹۸۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 31 July 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سارا فلاحی  در بازدید از پروژه راهسازی تنگ تیر و روستای چال خشک زردلان هلیلان  اظهار داشت: ایلام با توجه با عمق محرومیت نیازمند تزریق اعتبارات استانی و ملی است که در این راستا کمک نهادهای انقلابی نظیر بنیاد علوی و گروه های جهادی در این استان بسیار محسوس است.

وی افزود: برای تکمیل زیرساخت ها این استان از نظر ارتباطی و بمنظور اتمام بسیاری از پروژه های مهم، ضرورت دارد اعتبارت بیشتری در سال جاری به ایلام تخصیص داده شود.

نماینده مردم حوزه شمالی ایلام در مجلس با اشاره به زیرساخت های روستاهای زردلان هلیلان یادآور شد: با وجود اینکه کارهای بزرگی توسط دولت و نهادهای انقلابی سال های اخیر در شهرستان هلیلان انجام شده اما کماکان مردم این منطقه از نظر زیرساخت های آموزشی، بهداشتی و ارتباطی با مشکلاتی مواجه هستند.

فلاحی تصریح کرد: برای برون رفت هلیلان از محرومیت و توسعه زیرساخت های این منطقه نیازمند توجه مسوولان کشوری و تزریق اعتبارت ملی هستیم که در راستا در هر بخش رایزنی های لازم صورت می گیرد.

وی همچنین در جمع گروه های جهادی دانشگاه صنعتی شریف فعال در منطقه زردلان نیز گفت: تلاش این گروه های جهادی برای خدمت رسانی به این مردم بسیار قابل تحسین است.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گروه های جهادی که بتازگی برای ساخت مخزن آب به روستای محروم چال خشک زردلان آمدند مایه دلگرمی و امید مردم هستند که خوشبختانه بنیاد علوی برای پشتیبانی این نیروها اهتمام داشته است.

فلاحی اضافه کرد: نمایندگان مجلس، مدیرانی استانی و نهادهای انقلابی با توجه با عمق محرومیت هلیلان باید بیش از پیش به این منطقه توجه کنند که البته پس از ارتقا هلیلان به شهرستان اقدامات بسیار ارزشمند در حوزه زیرساخت ها انجام شده است که امیدواریم استمرار داشته باشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار