معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: ۱۲۲ مبتلا و ۳۲ بستری جدید و قرار گرفتن ۶ شهرستان در وضعیت قرمز بسیار نگران کننده و زنگ خطر برای شیوع پیک پنجم کرونا در این استان است.
کد خبر: ۹۸۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹ 31 July 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ الیاس فتاحی روز شنبه در نشست مبارزه با کرونای استان با قدردانی از تمامی دستگاه های اجرایی و ستادهای شهرستانی اظهار داشت: تنها راه برون رفت از شرایط موجود و بازگشت استان به وضعیت زرد کرونا، انسجام و همراهی تمامی دستگاه های اجرایی برای بالا بردن میزان رعایت پروتکل های بهداشتی است.

وی نقش مردم را در مقابله با کرونا بسیار تعیین کننده ذکر کرد و افزود: مردم اگر چنانچه پروتکل ها را رعایت نکند، وارد شرایط بحرانی می شویم.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: اجتماع مردم در آرامستان ها رها شده و باید ستاد شهرستانی با جدیت بیشتری برای مقابله با تجمعات آخر هفته اهتمام داشته باشند و مسیر های ورودی به آرامستان ها را مسدود کنند.

فتاحی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال جام زندانیان استان، یادآور شد: این مسابقات بدون اخذ مجوز از ستاد کرونا برگزار شده که این موضوع در ستاد کرونا مورد بررسی قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: تمامی مسوولان استانی و شهرستانی باید در بحث مقابله با کرونا با اصحاب رسانه نهایت همکاری را داشته باشند و در بستر فضای مجازی خطرات و اقدامات مقابله ای کرونا را به اطلاع مردم برسانند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در بین مردم کاهش یافته و به تناسب آن نیز شیوع بیماری و میزان بستری های کرونا بسرعت در حال افزایش است.

فتاحی تاکید کرد: ستادهای شهرستانی مقابله با کرونا برگزار و مصوبات و شرح اقدامات هر ستاد به رییس قرارگاه عملیاتی استان ارسال شود.

وی بیان داشت: برای ترغیب مردم به تزریق واکسن کرونا نیازمند استفاده از ظرفیت معتمدان، دهیاران هستیم و فرمانداران بعنوان روسای ستادهای شهرستانی باید در راستای فرهنگ سازی تزریق واکسن اهتمام لازم داشته باشند.

معاون استاندار ایلام اظهار کرد: واکسیناسیون خبرنگاران از امروز آغاز شده و واکسن زندانیان، بانک ها، اساتید دانشگاه و حوزه، رانندگان حمل و نقل عمومی درون و برون شهری و فرودگاه در دستور کار قرار گرفته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار