اثر هنری پرستو وحیدی از بانوان هنرمند برجسته اهل استان ایلام در حوزه نقاشی برای دومین بار در طول سال جاری به فستیوال بین‌المللی آبرنگ راه یافت.
کد خبر: ۹۸۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ 01 August 2021

به‌ گزارش تابناک ایلام؛ این رویداد هنری برای نخستین بار در ایران و در پنج بخش گل، فیگور، حیوان، منظره و لایف استایل برگزار که از بین ۵۰۰ اثر ارسالی به این فستیوال، تعدادی آثار نهایی انتخاب شد که ۲ اثر این بانوی هنرمند در بخش های منظره و لایف استایل نیز در بین آثار منتخبان قرار گرفته است.

داوری آثار این فستیوال توسط ۱۰ نفر از داوران بین المللی حوزه نقاشی آبرنگ انجام گرفته است.

همچنین خردادماه امسال نیز اثر این بانوی هنرمند اهل استان ایلام به نخستین فستیوال بین المللی آبرنگ در کشور روسیه راه یافت.

این فستیوال نیز ویژه هنرمندان بالای ۱۸ سال از سراسر جهان و در رشته آبرنگ بود که در بین آثار ارسالی، اثر هنری پرستو وحیدی در بخش منظره برای رقابت در این رویداد هنری پذیرفته شد که توسط داوران جهانی مورد بررسی قرار گرفت.

این فستیوال قرار است شهریورماه برگزار و آثار در قالب نمایشگاه در سه شهر این‌ کشور به نمایش گذاشته شود که به شرکت کنندگان گواهینامه رسمی و کاتالوگ چاپ شده نیز اعطا خواهد شد.

پرستو وحیدی از هنرمندان‌حوزه نقاشی آبرنگ استان است که تاکنون موفق به‌کسب عنوان های مختلف در جشنواره هایی از جمله جشنواره ملی علوی، جشنواره مدافعان سلامت، جشنواره باغ معنی، هنرمند آبرنگ ایران و جشنواره غدیر شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار