فرماندار مهران ؛
فرماندارشهرستان مهران گفت: تاکنون ۲ هزار و ۳۸۲ نفر در شهرستان مهران واکسن کرونا تزریق کرده اند.
کد خبر: ۹۸۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 02 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید کاکی اظهار کرد: تا کنون ۲ هزار ۳۸۲ نفر در شهرستان طبق سند ملی واکسیناسیون تا امروز واکسن کرونا تزریق کرده‌اند.

وی گفت: از این میزان واکسن تزریق شده یک هزار و ۶۵۶ نفر دوز اول و ۷۲۶ نفر دو دوم دریافت کردند و تاکنون نیز تعداد ۷۵ نفر از عوامل انتخابات و همچنین ۳۲ نفر از فرهنگیان شهرستان در مقابل کرونا واکسن تزریق کرده‌اند.

فرماندار مهران ادامه داد: جامه هدف از ۶۵ سال به بالا نیز ۸۸۹ نفر واکسینه شده است.

کاکی به مراکز تجمعی واکسیناسیون در شهرستان مهران اشاره کرد و گفت: باتوجه به شیوع موج پنجم کرونا و قرمز شدن شهرستان انتظار داریم شهروندان در بحث واکسیناسیون همکاری لازم با مسئولان کادر درمان داشته باشند.

 

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۱۸ هزار تست کرونا در شهرستان گرفته شده که از این میزان یک هزار و ۳۳۵ نفر مثبت بوده است.

فرماندار مهران میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان مهران را ۵۰ درصد اعلام کرد و گفت: مردم اگر چنانچه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند، شرایط کرونا بسیار نگران کننده خواهد بود.

وی افزود: طرح شهید سلیمانی (غربالگری محله به محله) در شهرستان مهران با قدرت همچنان ادامه دارد و کمیته های نظارتی، رهیگیری، آموزش همگانی در این شهرستان فعال هستند.

رئیس ستاد کرونا شهرستان مهران تصریح کرد: جلوگیری از برگزاری مجالس عزا و عروسی، کاهش تعداد کارکنان ادارات مطابق دستورالعمل مناطق قرمز، تشدید بیماری یابی و افزایش موارد نمونه گیری از افراد، تشدید عملیات واکسیناسیون افراد و گروه های هدف، چاپ بنر اطلاع رسانی و نصب در اماکن پرتردد، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و پخش اطلاعیه ها و هشدارها، استفاده از ظرفیت افراد ذی نفوذ و صاحب نام و ریش سفیدان و بزرگان و استفاده از ظرفیت دهیاران واعضای های شورای شهر وروستا از مهترین اقدامات انجام شده در این شهرستان است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار