معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۹۰ درصد مراکز واکسیناسیون در ایلام استاندارد هستند و بصورت منظم و دور از تجمع همشهریان را واکسینه می کنند.
کد خبر: ۹۸۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 02 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر جمیل صادقی فر در کارگروه رسانه ای استان ایلام اظهار داشت: تنها ساعت مختصری از طول روز در مرکز تجمیعی کوشا و سالن قلاویزان ازدحام وجود دارد که با پیگیری های مداوم مرتفع می شود.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته استقبال خوبی از واکسیناسیون در استان شکل گرفته است، افزود: واکسیناسیون گروهای شغلی مختلف آغاز شده و در حوزه بازار نیز در فضایی منظم و با رعایت استانداردهای مناسب در حال اجراست و در روزهای آینده واکسیناسیون قشرهای مختلف بطور جدی تری شکل می گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خصوص افراد ناتوان نیز گفت: چنانچه فردی از مراجعه کنندگان نتوانند وارد سالن شوند، پزشک واکسیناتور در بیرون از مرکز واکسیناسیون کار واکسن این افراد را انجام می دهند.

دکتر صادقی فر ادامه داد: تاکنون حدود ۸۵ هزار دُز واکسن کرونا در ایلام تزریق شده است که این میزان معادل ۱۵ درصد جمعیت گروه هدف است.

وی تاکید کرد: از همشهریان ایلامی تقاضا می شود با آرامش، حوصله و با رعایت نوبت به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا همکاران دانشگاه علوم پزشکی نیز بتوانند به بهترین شکل به مردم خدمات را ارائه دهند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار