رییس خانه مطبوعات و رسانه های استان ایلام گفت: خبرنگاران این استان از ظهر امروز تا فردا برای تزریق واکسیناسیون کرونا فرصت دارند.
کد خبر: ۹۸۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴ 03 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سجاد صیدی افزود: با هماهنگی های به عمل آمده از سوی خانه مطبوعات در جهت واکسیناسیون اصحاب رسانه، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ساعت ۱۵ تا ۱۷ آمادگی پذیرش خبرنگاران برای تزریق واکسن را دارند.

وی ادامه داد: برای تزریق واکسن خبرنگاران در مرکز استان مدرسه استثنایی کوشا واقع در میدان چالیمار پیش بینی شده است که خبرنگاران در زمان اعلام شده باید در این مکان حضور داشته باشند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه لیست خبرنگاران از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده و لیست تجمیعی شامل همه خبرنگاران کشور (۳۵ هزار نفر) است، بنابراین لازم است خبرنگاران در زمان مراجعه به منظور راستی آزمایی از سوی پرسنل درمان، کارت شناسایی همراه داشته باشند.

رییس خانه مطبوعات ایلام با اشاره به اینکه ممکن است اسامی تعدادی از همکاران رسانه ای به دلیل خطای انسانی یا هر دلیل دیگر در لیست ابلاغی نباشد، تاکید کرد: هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد و در لیست اصلاحی دوم که توسط خانه مطبوعات استان تهیه می شود هفته آینده برای تزریق معرفی خواهند شد.

وی بیان کرد: خبرنگارانی که مایل به تزریق واکسن نیستند، در منبع دیگری امکان تزریق دارند و یا واکسن تزریق کرده اند می توانند این مساله را به خانه مطبوعات اعلام تا طی نامه ای، افرادی که تنها از خبرنگاران هستند به عنوان جایگزین معرفی شوند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار