رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۲ فوتی ناشی از کرونا شبانه روز گذشته در این استان ثبت شد و مجموع فوتی های استان به ۸۳۶ نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۹۸۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 03 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر محمد کریمیان روز سه شنبه اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۳ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های موجود به ۳۰۸ نفر افزایش یافت که آمار نگران کننده ای است.

وی با بیان اینکه روند افزایشی بستری ها، فوتی ها و مبتلایان در استان به شدت افزایشی است، افزود: ایلام با ۱۹ بستری و مهران با ۱۷ نفر همچنان دارای بالاترین تعداد بستری های جدید استان هستند و پس از آن دره شهر نیز با ۱۵ نفر در ردیف بعدی قرار دارد.

دکتر کریمیان ادامه داد: همچنین از بستری های جدید ۱۲ نفر مربوط به آبدانان، ۱۰ نفر دهلران، پنج نفر ایوان، سه نفر بدره و یک نفر نیز مربوط به چرداول است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با ابراز نگرانی از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در ایلام گفت: شهرستان های ایلام، دهلران، آبدانان، دره شهر، مهران و چوار همچنان در وضعیت قرمز و بدره در وضعیت نارنجی قرار دارد.

دکتر کریمیان با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان کرونا در استان ۴۲ هزار و ۴۵۶ نفر است گفت: ملشکاهی، ایوان، سیروان، هلیلان و چرداول در وضعیت زرد قرار دارند.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۱ ابتلای جدید کرونا شناسایی شده و مجموع مبتلایان استان به ۴۵ هزار و ۳۴ نفر افزایش یافته است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار