سرپرست فرمانداری بدره؛
سرپرست فرمانداری بدره گفت: یک هزار و ۸۰۵ نفر از گروه های بالای ۶۰ سال این شهرستان تا تاریخ ۱۰ مردادماه طبق سند ملی واکسیناسیون واکسن کرونا تزریق کردند که این میزان ۷۹ درصد جمعیت هدف را شامل می شود.
کد خبر: ۹۸۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶ 03 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ مسلم تیرافکن اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد کادر بهداشت و درمان این شهرستان تاکنون واکسن کرونا تزریق کردند و واکسن نیز برای ارکان برگزاری انتخابات (هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی) شهرستان تزریق شده است.

وی افزود: هم اکنون تزریق واکسن برای سایر اقشار طبق سند ملی واکسیناسیون بهداشت درمان و آموزش پزشکی نظیر کارمندان بانکی، فرهنگیان و خبرنگاران با سرعت هر چه تمام تر و برنامه ریزی کادر بهداشت و درمان در حال انجام است.

سرپرست فرمانداری بدره ادامه داد: حدود ۳۸ نفر در تیرماه در این شهرستان به کرونا مبتلا شدند و از سه ماه قبل تاکنون هیچ شخصی در شهرستان بدره بر اثر ابتلا به کرونا فوت نشده است.

تیرافکن اضافه کرد: به هر میزان که مردم از تزریق واکسن کرونا در شهرستان استقبال کنند، کاهش میزان بستری و فوتی های کرونا را شاهد خواهیم بود.

وی تاکید کرد: وضعیت نارنجی کرونا شهرستان نباید موجب سهل انگاری مردم در رعایت پروتکل ها شود که در این راستا تیم های نظارتی با دقت بیشتری همچنان فعالیت خود را ادامه می دهند.

سرپرست فرمانداری بدره افزود: با توجه به اینکه پیک پنجم کرونا در استان و شهرستان همزمان با سراسر کشور آغاز شدهیز برای ارکان برگزاری انتخابات (هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی) شهرستان تزریق شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار