فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام ؛
فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: جریمه خودروها در این شرایط کرونا برای نیروی انتظامی هم در این شرایط اقتصادی مردم خوشایند نیست اما برای حفظ سلامت مردم باید مصوبات ستاد اجرایی شود.
کد خبر: ۹۸۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳ 04 August 2021

به گزارش  تابناک ایلام ؛  سرتیپ دوم دلاور القاصی‌مهر  در نشست ستاد کرونا استان ایلام اظهار داشت: طی هفته اخیر ۶۳۵ خودرو جریمه ۲ میلیون ریالی، ۱۱۲ خودرو جریمه پنج میلیون ریالی و ۶۱ خودرو نیز جریمه ۱۰ میلیون ریالی برای رعایت نکردن پروتکل های کرونا شده اند.

فرمانده انتظامی ایلام افزود: همچنین در هفته اخیر از ۴۴۴ واخد صنفی بازدید به عمل آمده که ۱۱ مورد اخطار و ۵۶ مورد پلمب شده اند.

سردار القاصی مهر در بخش دیگری از سخنان خود حفظ امنیت، خدمت رسانی و رعایت حقوق شهروندی را از مهمترین وظایف پلیس برشمرد.

سردار القاصی مهر تاکید کرد: باید اقدامات ما با تکیه بر برنامه ریزی های جامع، اثربخش، کیفی و منطبق با اهداف سازمانی انجام شود، بطوریکه احساس امنیت و آرامش را در مردم افزایش داده و بهبود امور را به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: تقویت تعاملات دو جانبه مردم و دستگاه ها با نیروی انتظامی در دستیابی به امنیت توسعه یافته و پایدار نقش مهمی دارد و برای تحقق جامعه محوری پلیس باید این تعاملات تقویت شوند.

فرمانده انتظامی ایلام از مردم خواست با توجه به شرایط بحرانی کرونا از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند تا مشمول جریمه نشوند./م

بیشتر بخوانید:



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار