استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: نقش هلال احمر بعنوان یک نهاد بین المللی و داوطلبانه در مخاطرات طبیعی نظیر سیل ۹۸ و کنگره بزرگ اربعین بسیار بی نظیر و رضایت بخش بود.
کد خبر: ۹۸۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ 04 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری در دیدار با معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر اظهار داشت: دولت و تدبیر و امید فراز و فرود مختلفی وجود داشت اما عملکرد هلال احمر در این راستا بسیار قابل قبول و رضایت بخش بود و همواره در بزنگاه های مختلف از هیچ کمکی دریغ نکرد.

وی افزود: با توجه به اینکه احتمال برگزاری کنگره اربعین وجود دارد و ۶۵ درصد زوار از مرز مهران تردد می کنند، نیازمند حمایت های بی شائبه هلال احمر در بحث دارویی، بستری و خدمات داوطلبانه هستیم.

استاندار ایلام در ادامه به وضعیت کرونا و شرایط بحرانی ایلام از نظر آمار بالای مبتلایان اشاره کرد و یادآور شد: ایلام چهارمین استان از نظر مبتلا به کرونا نسبت به جمعیت است و این مهم می طلبد هلال احمر همچون گذشته بصورت داوطلبانه وارد عمل شود و تمام توان خود را بکار گیرد.

نوذری تاکید کرد: نتیجه آزمایش حدود نیمی از تست های کرونا در ایلام در حال حاضر مثبت است و وضعیت برخی شهرستان ها مانند دره شهر از نظر شیوع کرونا بسیار خطرناک و نگران کننده است.

وی خواستار اهدا بیش از ۳۰ هزار ماسک به هیات های مذهبی استان از سوی هلال احمر شد و گفت: برای ایام محرم نیاز است برنامه ریزی لازم اتخاذ شود تا با مشکل مواجه نشویم.

استاندار ایلام همچنین خواستار اختصاص تعدادی دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان دره شهر شد و تاکید کرد: برای کاهش شیوع کرونا همه مردم باید پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار