معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌ احمر گفت: اعتبارات حمایتی نظیر درمان، دارو، بستری و جراحی این سازمان سال ۱۴۰۰ در مقایسه به سال ۹۹ بیش از ۳۰ برابر افزایش یافته است.هم ترین هدف این داروخانه ها در وهله نخست کمک و حمایت های بشر دوستانه است.
کد خبر: ۹۸۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 04 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ فرید مرادیان  در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت:اعتبارات حمایتی نظیر درمان، دارو، بستری و جراحی این سازمان سال ۱۴۰۰ در مقایسه به سال ۹۹ بیش از ۳۰ برابر افزایش یافته است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌ احمر بیان داشت : اعتبار حمایتی و بشر دوستانه هلال احمر از ۱۲ میلیارد در سال ۹۹ به بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ رسیده است.

وی افزود: یکی از شاخص های ۱۰ گانه عملکرد داروخانه های هلال احمر، کمک های مردمی و بشردوستانه است که تلاش داریم همچنان این روند استمرار داشته باشد.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد: استان ایلام دارای ظرفیت های بسیار بالایی در بخش های مختلف است و کل کشور باید قدردان جانفشانی مردم این دیار در دوران دفاع مقدس باشند.

مرادیان یادآور شد: نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث و مخاطرات طبیعی بارها توانایی ها خود را به اثبات رسانده و همواره با عشق و علاقه به مردم تمام توان خود را بکار گرفته اند.

وی ادامه داد: ۳۷ داروخانه هلال احمر در سراسر کشور فعال است که مهم ترین هدف این داروخانه ها در وهله نخست کمک و حمایت های بشر دوستانه است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شیوع کرونا و اهتمام هلال احمر برای مقابله با این بیماری و حمایت از مردم نیز یادآور شد: این استان به هر اندازه به نیروی تخصصی واکسیناتور نیاز داشته باشد، مساعدت خواهیم کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار