معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از اختصاص ۹۳۰ میلیارد ریال اعتبار اربعین به این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 16 September 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ احمدکرمی گفت:ما در چند نقطه موکب متمرکز در استان برپا خواهیم کرد و در ۲ نقطه پایانه شهید سلیمانی موکب بر پا خواهد شد و یک موکب هم نیز با همکاری سپاه و یک موکب در پایانه برکت نیز برپا می شود.

وی بیان داشت: طی مسیر مهران به ایلام در منطقه کنجانچم موکب دائمی وزارت نیرو برپا خواهد شد و در مسیرهای دهلران، سرابله و ایوان هم مواکبی ایجاد می شود که پذیرایی مناسبی از زوار در نظر گرفته شده است.

امسال ۶۰ هزار نفر به کشورمان سهمیه اربعین اختصاص یافته است و برای مسیر برگشت این زوار به صورت زمینی باید آمادگی لازم را داشته باشیم.

باید برای تردد روزانه حداقل ۲۰ هزار نفر آمادگی لازم را داشته باشیم و حداقل ۵۰۰ اتوبوس آماده برای انتقال زوار در اختیار باشد. 

ویمعاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام یکی از ضروری ترین اقدامات برای اربعین امسال را برپایی قرارگاه آب در مرز مهران دانست و از آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان خواست تا در خصوص برپایی این قرارگاه و دپو آب اقدامات لازم را انجام دهند.

در خصوص تأمین آب بسته بندی و آب معدنی نیز  با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره ) و بنیاد مستضعفان هماهنگی های لازم انجام شده است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار