رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دهلران:
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دهلران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۸ پرونده تخلفات صنفی به ارزش هشت میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال در شهرستان دهلران تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۹۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ 19 September 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ مرتضی مهدوی عنوان کرد: مهم‌ترین تخلفات این صنوف عدم درج قیمت، کم فروشی و گران فروشی بوده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، بازرسی‌ها ۳۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۷۳ گشت مشترک با دستگاه‌های مرتبط و تعداد سه هزار و ۷۰۰ بازرسی توسط بازرسان این اداره و اتاق اصناف از بازار دهلران صورت گرفته است.

مهدی بیان داشت: در راستای مصوبات ستاد کرونا مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از طرف صنوف یک تیم به صورت روزانه به همراه کارگروه شهرستان موضوع را رصد و واحدهای صنفی متخلف در این خصوص را ضمن تشکیل پرونده و ارسال به تعزیرات حکومتی در صورت تکرار به همکاری واحد اماکن پلمب می‌شوند.

رئیس اداره صمت دهلران با اشاره به اهمیت نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تصریح کرد: گشت مشترک بازرسان از صنوف مختلف با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط صورت مستمر در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با پدیده قاچاق و همچنین عرضه خارج از شبکه در سطح شهرستان تاکنون تعداد ۲۹۰ مورد بازرسی صورت گرفته که تخلفات در این حوزه صورتجلسه و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار