دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی هلیلان
همتی دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی هلیلان گفت: ۲۵۰ بسته معیشتی در مرحله دوم طرح گل‌های صالح به مادران باردار هلیلانی اهدا شده است.
کد خبر: ۹۹۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 20 September 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ احمد همتی دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی هلیلان، از اهدای ۲۵۰ بسته معیشتی ۶ میلیون ریالی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در مرحله دوم طرح گل‌های صالح به مادران باردار هلیلانی خبر داد و گفت: این بسته‌های معیشتی در قالب طرح گل‌های صالح به منظور کمک به مادران باردار، شیرده و همچنین وزن گیری نوزدان آنان توزیع شده است.

او مهم‌ترین مشکل مادران باردار را در زمان بارداری کم خونی عنوان کرد و افزود: با انجام این طرح که مرحله دوم آن به انجام رسید و استمرار خواهد داشت، گام مهمی در راستای سلامت مادران باردار این شهرستان برداشته می شود.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی هلیلان تصریح کرد: مادران باردار بالای چهار ماه در طرح گل‌های صالح بنیاد علوی هلیلان تا زمانیکه نوزاد آن‌ها ۶ ماهه شود، تحت حمایت قرار می‌گیرند.

همتی ادامه داد: طرح گل‌های صالح بمنظور توجه و حمایت از مادران باردار و شیرده در منطقه محروم هلیلان هر ۲ ماه یکبار اجرا می‌شود و در این طرح غذای و دارو بین آنان توزیع می‌شود.

او اظهار کرد: پیش از این در مرحله نخست طرح گل‌های صالح ، بنیاد علوی هلیلان ۱۵۰ بسته معیشتی ۱۰ میلیون ریالی بین مادران باردار این شهرستان توزیع شده بود.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی هلیلان در ادامه توانمندسازی و خودکفایی خانوار‌های نیازمند هلیلانی را از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد علوی شهرستان ذکر کرد و افزود: به منظور تحقق این مهم طی هفته‌های اخیر پنج هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ بومی با اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال بین خانوار‌های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

به گفته همتی حدود ۳۰ تن نهاده نیز از سوی بنیاد علوی به خانوار‌هایی که این مرغ‌ها را دریافت کرده تحویل داده خواهد شد./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار