فرمانده انتظامی شهرستان چرداول:
سرهنگ مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: کمک و همفکری بزرگان و سران طوایف در حل مسائل و مشکلات جامعه، راهگشا می‌باشد.
کد خبر: ۹۹۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 20 September 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در جلسه تعاملی با ریش سفیدان، معتمدین و متنفذین یکی از روستای‌های تابعه شهرستان، بیان داشت: تجربه ثابت کرده است که کمک و همفکری بزرگان راهگشای مسائل و مشکلات در تمامی زمان‌ها بوده و در برخورد با مشکلات اجتماعی، استفاده از نفوذ شما بزرگان گره گشا بوده و مسائل را راحت‌تر حل و فصل کرده است.

او تصریح کرد: تعامل، همکاری و همفکری ریش سفیدان با پلیس می‌تواند برخی سوء تفاهم‌هایی را که زمینه ساز جرائم قتل و برادر کشی در میان طوایف شود را حل و فصل کند.

او ادامه داد: امنیت امری مشارکتی بین مردم و نهاد‌های امنیتی است و پلیس به تنهایی و بدون حمایت مردم خصوصاً ریش سفیدان و منتفذین محلی نمی‌تواند این نعمت بزرگ را جامعه گسترش و حفظ کند.

او مطرح کرد: امیدواریم با برگزاری این جلسات و دخالت شما بزرگان و دعوت جوانان روستا به تمکین از قانون دوباره صلح و دوستی و اخوت و برادری مثل گذشته بین اهالی روستائی که زادگاه مردمانی پاک و نجیبی است برقرار شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار