کشف مزرعه استخراج ارز در یافت آباد تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف مزرعه استخراج ارز با ۶۱ ماینر و ارزش ۵۰ میلیارد ریال در یافت آباد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲ 15 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، سرهنگ "جلیل موقوفه ای" امروز (جمعه) اظهار داشت: روز گذشته با رصد های اطلاعاتی و اقدامات فنی تیم عملیات کلانتری ۱۵۱ یافت آباد یک مزرعه استخراج رمز ارز را در یک گاراژ شناسایی شد.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری یافت آباد پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی های قضائی به محل مذکور مراجعه و پس از کشف ۶۱ ماینر غیرمجاز در این گاراژ متهم را بازداشت کردند.

رئیس پلیس پیشگیری  تهران تصریح کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی ها لب به اعتراف گشود و به استخراج غیرقانونی رمز ارز در جنوب تهران اعتراف کرد.

وی افزود: کارشناسان اداره برق ارزش ریالی ماینر های کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال اعلام کردند.
این مقام انتظامی  در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهم برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

تصادف شدید سمند و سانتافه در حکیم

سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تصادف شدید سمند و سانتافه در بزرگراه حکیم به علت تغییر مسیر ناگهانی سمند گفت: علی‌رغم شدت خسارت، این حادثه مصدوم نداشت.

سرهنگ حمید حمیدی اظهارداشت: ساعت ۲۳:۳۴ شب گذشته و در مسیر حکیم پردیسان، یک دستگاه سواری سمند به دلیل تغییر مسیر ناگهانی با یک دستگاه سواری سانتافه برخورد می‌کند.

وی گفت: سواری سمند که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان تغییر مسیر داده و سواری سانتافه که در مسیر خود در حال تردد بوده به شدت با این خودرو برخورد می‌کند و خسارات فراوانی به این دو خودرو وارد می‌شود.

حمیدی افزود: بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۳ پلیس راهور تهران بزرگ در موقعیت تصادف حاضر شدند و به ایمن سازی محل حادثه و بررسی صحنه تصادف پرداختند.

وی بیان کرد: خوشبختانه علی‌رغم شدت خسارت، این حادثه مصدوم نداشت.

سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران گفت: به رانندگان توصیه می‌شود در هنگام رانندگی، به هیچ عنوان و به صورت ناگهانی تغییر مسیر نداده و چنانچه قصد این کار را در مواقع مجاز دارند حتما از قبل با زدن چراغ راهنما و یا با اشاره دست در صورت خرابی چراغ راهنما دیگر رانندگان را از قصد خود مطلع کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار