استاندار خراسان شمالی تاکید کرد:

نقش کلیدی شهرداری و شوراها در رونق اقتصادی

استاندار خراسان شمالی گفت: نقش شهرداری و شوراها را در بارور شدن مزیت ها و پتانسیل های هر شهر در جهت رونق اقتصادی را کلیدی عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۱۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ 18 December 2021
 
 
به گزارش تابناک خراسان شمالی،ظهر امروز در دیدار اعضای شوراهای شهرهای بجنورد و شیروان با استاندار خراسان شمالی ، محمد رضا حسین نژاد نقش شهرداری و شوراها را در بارور شدن مزیت ها و پتانسیل های هر شهر در جهت رونق اقتصادی را کلیدی عنوان کرد .
 
استاندار خراسان شمالی گفت : موضوعاتی همچون درآمد پایدار و جذب اعتبارات خارج از استان در اولویت کار مجموعه شهرداری ها قرار گیرد .
 
محمد رضا حسین نژاد در جمع اعضای شورای شهر بجنورد و شیروان با بیان اینکه شهرداری ها در مسیر عمران و آبادانی باید گام های مثبت بردارند، افزود :هر شهری متناسب با پتانسیل ها و مزیت هایش می تواند در جهت ماندگاری گردشگر و جذب سرمایه گذار تلاش کند.
 
وی با اشاره به اینکه رسالت اصلی کار مدیران ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است ، تصریح کرد : ایجاد اشتغال و برطرف کردن موانع تولید در جهت پتانسیل های موجود در اولویت قرار گیرد .
 
حسین نژاد با بیان اینکه اعتبارات حوزه عمرانی کشور محدود است ، افزود : بارور شدن مزیت های هر شهری با خرد جمعی و همفکری مسیر می شود و در این راه شهرداری و شوراها نقش کلیدی دارند زیرا با احیا مزیت ها شاهد رونق این مجموعه ها نیز خواهیم بود.
 
در این دیدار استاندار خراسان شمالی خود را بعنوان یکی از اعضای شوراها دانست و گفت : با خرد جمعی و همراهی در کنار مجموعه شهرداری و شوراها می توانیم موجبات تحول این حوزه را فراهم آوریم .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار