استاندار خراسان شمالی:

شهرداری‌های خراسان شمالی برای ماندگاری گردشگر برنامه‌ریزی کنند

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال باید بر مبنای استفاده از ظرفیت های هر منطقه باشد، گفت: شهرداری ها برای ماندگاری بیشتر گردشگر در شهرها تلاش کنند.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ 19 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد، در دیدار اعضای شورا شهرهای بجنورد و شیروان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، نقش شهرداری را در بارور شدن مزیت‌ها و پتانسیل‌های هر شهر در جهت رونق اقتصادی را کلیدی عنوان کرد و اظهار داشت: موضوعاتی همچون درآمد پایدار و جذب اعتبارات خارج از استان در اولویت کار مجموعه شهرداری‌ها قرار گیرد.

 

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه شهرداری‌ها در مسیر عمران و آبادانی باید گام‌های مثبت بردارند، گفت: هر شهری متناسب با پتانسیل‌ها و مزیت‌هایش می‌تواند در جهت ماندگاری گردشگر و جذب سرمایه گذار تلاش کند.

 

وی با اشاره به اینکه رسالت اصلی کار مدیران ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است، تصریح کرد: ایجاد اشتغال و برطرف کردن موانع تولید در جهت پتانسیل‌های موجود در اولویت قرار گیرد.

 

حسین نژاد با بیان اینکه اعتبارات حوزه عمرانی کشور محدود است، افزود: بارور شدن مزیت‌های هر شهری با خرد جمعی و همفکری میسر می‌شود و در این راه شهرداری و شوراها نقش کلیدی دارند زیرا با احیا مزیت‌ها شاهد رونق این مجموعه‌ها نیز خواهیم بود.

 

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه شورای شهر و دولت در کنار هم قرار دارند، گفت: با خرد جمعی و همراهی در کنار مجموعه شهرداری و شوراها می‌توانیم موجبات تحول این حوزه را فراهم آوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار