باند سرقت آپارتمان‌ها در آمل به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری باند سرقت از آپارتمان‌ها و منازل با بیش از 54 فقره سرقت توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳ 28 September 2015
به گزارش تابناک مازندران ولی‌الله گنجیان‌مقدم گفت: در پی شکایت‌های مردمی مبنی بر وقوع سرقت اموال از داخل حیاط یا انبار منازل آپارتمانی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و با تحقیقات گسترده پلیسی مبنی بر تردد مشکوک افرادی به داخل این منازل آپارتمانی، یکی از این افراد به نام  "علی- ر" توسط ماموران شناسائی و طی هماهنگی با مراجع قضایی در اقدامی عملیاتی دستگیر شد.
گنجیان‌مقدم تصریح کرد: متهم که در بازجویی‌های اولیه منکر هر گونه اتهام و سرقت شده بود در مواجه با مستندات و ادله موجود به سرقت از آپارتمان‌ها با هم‌دستی افرادی به نام‌های مهرداد ـ م، حسن ـ س و محمد ـ م اعتراف کرد.
گنجیان‌مقدم ادامه داد: سارقان با پرسه زنی در محلات شهر، آپارتمان‌های مورد نظر را شناسایی و شبانه از طریق دیوار به داخل حیاط آپارتمان‌ها نفوذ کرده و با تخریب قفل انباری، اموال مورد نظر را از داخل حیاط و یا انبار منازل به سرقت می‌بردند.
گنجیان‌مقدم بیان کرد: در عملیاتی غافلگیرانه همه متهمان دستگیر شدند و تاکنون به 54 فقره سرقت در شهرستان آمل اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل در پایان از شهروندان خواست تا ضمن مجهز کردن منازل خود به تجهیزات ایمنی، در صورت مواجه با موارد مشکوک امنیتی و انتظامی مراتب را به‌سرعت با پلیس 110 در میان بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار