توزیع مرحله سوم مرغ منجمد در خراسان رضوی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از آغاز مرحله سوم توزیع مرغ منجمد به مشمولان طرح حمایت غذایی از دوازدهم ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳ 04 March 2015

مهندس احمدی افزود: مشمولان طرح حمایت غذایی (مددجویان کمیته امداد و بهزیستی) می بایست برای دریافت مرغ منجمد رایگان به فروشگاههای مربوطه مراجعه نمایند. وی گفت بر اساس هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اتحادیه های سراسری توزیع، توزیع اقلام طرح حمایت غذایی و مرغ منجمد توسط عاملین این اتحادیه ها در سراسر کشور انجام می شود و مددجویان می توانند به فروشگاههای زیرمجموعه اسکاد، امکان، فرهنگیان، رفاه، تعاونی پانزده خرداد و سایر فروشگاههای فعال در این طرح مراجعه نمایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:منظور از سهمیه یک نفره (واحد) مندرج در فیش پایانه فروش، سهمیه 3 کیلوگرم و منظور از سهمیه دو نفره (واحد) در فیش مذکور 6 کیلوگرم می باشد.  ضمناً سهمیه مشمولینی که مرغ خود را در مراحل قبلی دریافت نکرده اند، در این مرحله لحاظ نشده و سقف خرید 6 کیلوگرم می باشد. احمدی در پایان اعلام نمود هماهنگی و اطلاع رسانی مناسب به مشمولین طرح می بایست از طریق واحدهای اجرایی ادارات کل کمیته امداد و بهزیستی صورت پذیرد.

شایان ذکر است مرحله سوم طرح حمایت غذایی در حال اجرا بوده و در کنار آن دو مرحله توزیع مرغ رایگان نیز صورت پذیرفته است. مرحله چهارم طرح نیز هفته آخر اسفند انجام می گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار