حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی رضا زاده امام جمعه کلاچای

لزوم ارتباطات مردمی با مدیران به روند توسعه کمک شایانی خواهد کرد

کد خبر: ۱۰۳۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹ 25 March 2022

 

امام جمعه کلاچای امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر بر لزوم ارتباط موثر، مفید و سازنده مردم با مسئولان بخش تاکید و گفت: این ارتباط دو سویه مطمئنا به کاهش و رفع مشکلات مردم کمک شایانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار تابناک حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی رضا زاده با بیان اینکه از این پس مسائل و مشکلات بخش احصاء و بازنگری خواهد شد افزود: تلاش خواهیم کرد با بهره گیری از همه توان و ظرفیت مشکلات مردم را به نحو مطلوب کاهش دهیم و معتقدم عزم و اراده جدی و جمعی در منطقه وجود دارد.

وی نمونه بارز این مدعا را در همراهی و همسویی بخشدار محترم با امام جمعه جهت بررسی وضعیت آب زراعی در روستای هادیکیاشر اشاره و اظهار کرد: در این راستا تدابیر خوبی برای حل مشکل آب مزارع شالیزاری پیش بینی شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا زاده اضافه کرد: کشاورزان منطقه مطمئن باشند قبل از شروع فصل زراعی مساله تامین و انتقال آب به مزارع شالیزاری حل خواهد شد و این مستلزم آن است که نگاه مسئولانه داشته باشیم.

 

امام جمعه کلاچای در ادامه سخنان خود با عرض تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله علوی گرگانی، محمدی ری شهری و سید مجتبی رودباری  برای آنان علو درجات خواستار شد.

به گفته وی،  آیت الله سید مجتبی رودباری پاسدار حریم دین و اخلاق بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا زاده همچنین به بیانات رهبری معظم انقلاب در آستانه سال نو و بیان فرازهایی از معظم له اشاره و در این رابطه گوشه ای از فضیلت های دولت انقلابی کنونی را بیان کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار